COMMUNITY HEROES
DEN HAAG

Community Heroes Den Haag

Stichting READY organiseert Community Heroes in Den Haag. Er hebben al honderden jongeren meegedaan! Ook zijn er nu verschillende teams die meedoen aan Community Heroes. Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

twee mensen werken met een computer

Check de promovideo

DEN HAAG

Wat leer je tijdens Community Heroes? Hoe ziet een traject er eigenlijk uit? Waarom wil je deze kans niet missen? Check deze promo met deelnemers en coaches om een idee te krijgen van Community Heroes en doe mee!

STICHTING READY

uitgelicht

Stichting READY is sinds 2017 actief in Den Haag. READY is ontstaan om jongeren verder te helpen en samen met elkaar de samenleving te verbeteren. Wij staan in nauw contact met jongeren om te weten wat er speelt.

Community Heroes in Den Haag?

Meer informatie

Check de veelgestelde vragen en kom meer te weten over Community Heroes. Staat jouw vraag er niet tussen en wil je nog iets anders weten? Neem dan contact met ons op!

Community Heroes

projectondersteuning