Tijdens Community Heroes 070 hebben de jongeren uit team Laak een sociale actie bedacht. Wat kan je op dit moment doen om ouderen in deze lastige periode wat steun te bieden? In deze video kun je zien hoe onze Community Heroes de ouderen in hun stadsdeel warmte en positiviteit brengen!

Bij het verzorgshuis Onderwatershof hebben de jongeren rozen rondgebracht bij ouderen die wel een opvrolijkertje konden gebruiken. Helemaal coronaproof, op afstand! Het was een hele gezellige en geslaagde middag en we willen iedereen nogmaals bedanken die hieraan mee heeft geholpen. We zijn trots op de jongeren die ondanks de maatregelen toch hele impactvolle projecten hebben bedacht en georganiseerd. Dit is er een van en hier worden we echt blij van. Team Laak is de winnaar van de Community Heroes 070 Impact Award omdat zij met deze actie een heel mooi project hebben neergezet. Deze video is tijdens Community Heroes 070 Traject 3 opgenomen.

Wij zijn onwijs benieuwd naar het komende traject met nieuwe enthousiaste jongeren en de mooie projecten die zij gaan neerzetten!

Aanmelden
Helemaal enthousiast geworden? Je kan meedoen met het nieuwe traject dat binnenkort start, je kan je alvast aanmelden via dit aanmeldformulier.

View this post on Instagram

A post shared by Stichting READY (@stichtingready)

MDT Logo