Wij geloven dat we impact kunnen maken door lef te hebben en dromen na te jagen. Dit geldt voor de hele organisatie. READY is een inclusieve organisatie waar je de kans krijgt om te ontwikkelen en gestimuleerd wordt om impact te maken. Dit geldt zowel voor de deelnemers als voor de mensen binnen onze organisatie.

Team READY

teamfoto van personen die werken bij Stichting READY

Jongeren staan centraal

READY is ontstaan om jongeren verder te helpen en samen met elkaar de samenleving te verbeteren. Wij staan in nauw contact met jongeren om te weten wat er speelt. Ook krijg je bij READY de kans om te groeien in onze organisatie. Wij stimuleren initiatief en verantwoordelijkheid nemen, samen groeien we verder!

Raad van Toezicht

Sinds 2022 hebben we bij stichting READY een Raad van Toezicht met drie leden. Zij adviseren ons over toekomstig beleid en denken mee over de positionering van stichting READY. Meer informatie over de leden kun je vinden op de pagina Raad van Toezicht.

Vertrouwenspersoon

Stichting READY heeft een vertrouwenspersoon als je in vertrouwen met iemand wilt praten. Wij willen een veilige omgeving zijn voor alle medewerkers en deelnemers van READY en grensoverschrijdend gedrag zo veel als mogelijk voorkomen. Bekijk voor meer informatie de pagina vertrouwenspersoon.

Wil je met ons in contact komen? Dat kan via verschillende mogelijkheden:

• Website: vul dan het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
  • Instagram: je kan ook een DM sturen via Instagram.
  • Telefonisch: Bel of whatsapp dan Carola van Stichting READY op 06-50165120.