Vincent Krieger host awards

Na het enorme succes van het eerste traject van Community Heroes 070 was 22 mei 2020 een belangrijk moment voor de deelnemers van het tweede traject. Bij de lifecoaches en bij de deelnemers was de drive er om het deze keer zelfs nog beter te doen dan de vorige keer. Dat was meteen te zien bij de bijeenkomsten die door READY werden georganiseerd voor de nieuwe deelnemers.

Sharktank Pitches

Het grote enthousiasme dat bij die bijeenkomsten ontstond was goed te merken bij de Sharktanks. Daar werden de plannen door de jongeren gepresenteerd aan een kritische jury. De plannen werden niet alleen op een enthousiaste manier gepresenteerd, maar waren ook inhoudelijk sterk. Ook de jury kon niets anders dan bewonderend oordelen.
Shark Tank presentaties

Geslaagde evenementen

Gelukkig konden de eerste activiteiten gewoon doorgaan. De activiteiten liepen uiteen van een rolstoelbasketball clinic tot een wervelende Storytelling Night met bekende en minder bekende sprekers. Het was allemaal top georganiseerd en de deelnemers en bezoekers reageerden enthousiast en bewonderend.

Jandino

Coronavirus

Maar toen…. 2020 wordt een jaar dat niemand zal vergeten. Het coronavirus betekende helaas een einde voor veel activiteiten en projecten. Maar niet helemaal, want aan allerlei sociale initiatieven tijdens de crisis doen jongeren van READY mee. Maar het Community Heroes 070 programma moest definitief stop worden gezet.

Online Awards

READY zou READY niet zijn als er niet een manier werd bedacht om toch een beloning te vinden voor iedereen die zich heeft ingezet. Dit keer online, met host Vincent Krieger in de rol waarin we hem kennen, met mooie woorden en mooie awards!

Wie er wat heeft gewonnen? Check dit zelf in de video hieronder! Wij willen in elk geval onze waardering uitspreken naar iedereen die zich heeft ingezet voor Community Heroes traject 2. En een volgende keer doen we het gewoon nog een keer over, met onverminderd enthousiasme en passie. Want READY blijft READY!!