Interviews

Interviews2019-11-02T17:13:05+01:00

Verschillende personen die bij READY horen, interviewen we voor hun verhaal. Deelnemers van Community Heroes 070 bijvoorbeeld, om te weten wat ze van het project vinden en wat ze leren. Maar ook om te lezen wat hun achtergrond is en waar iemand vandaan komt. Hieronder een overzicht van onze interviews.

Interview met Ayoub van Community Heroes 070

Vandaag ben ik in de Sportcampus Zuiderpark, op zoek naar de drijfveer van READY: de jongeren. Ik ben daar bij Dare2Move, een evenement georganiseerd door de gemeente voor jongeren. Het doel van Dare2Move is om jongeren die geen startkwalificatie of geen baan hebben in contact te brengen met opleidingen, werkgevers en projecten. Dat sluit mooi aan bij de doelstellingen van READY.   TEKST: RUUD DE GRAAF READY heeft bij Dare2Move een

Interview met Faren van Community Heroes 070

Op weg naar team Haagse Hout voor een interview met Faren. Een naam die steeds naar voren komt als het over zeer actieve deelnemers van Community Heroes gaat. In Wijkcentrum Mariahoeve treffen we tot onze verbazing niet alleen hem, maar ook de rest van het team Haagse Hout en beide lifecoaches aan. En dat terwijl traject 1 al een paar weken afgelopen is. De reden wordt meteen duidelijk,  het team