Ready Zoekt Community Heroes Werving vacature

Periode: 1 maart t/m 1 september 2021
Functie: Coach | 10 uur per week
Locatie: Den Haag

Wil jij jonge talenten (14 tot 27 jaar) begeleiden in hun ontwikkeling? Stichting READY is op zoek naar startende coaches die gedreven zijn in het
ontwikkelen van hun coaching skills.

Over het project
Community Heroes 070 is een jongerenproject in verschillende stadsdelen in Den Haag. Tijdens dit project gaan jongeren in teams aan de slag om hun idee uit te werken om maatschappelijke impact te maken. In te bepalen Haagse stadsdelen worden teams van 15-20 jongeren samengesteld. De jongeren zijn 20 weken 2 x 2 uur per week bezig met het uitvoeren van het traject.

Functieomschrijving
Als Community Heroes coach bij Stichting READY ben je verantwoordelijk voor de training, coaching en monitoring van het groepsproces van jouw team. De coach draagt zorg voor een optimale, professionele, informele en fijne werksfeer. Jongeren voelen zich op hun gemak en zijn enthousiast bezig onder jouw begeleiding. Je ondersteunt jongeren bij het uitvoeren van hun ideeën en zorgt ervoor dat jongeren in hun kracht worden gezet. Daarnaast wil je dat ze hun competenties, praktische vaardigheden en elkaar versterken. Je creëert randvoorwaarden waarbinnen de jongeren opdrachten zelfstandig uitvoeren. Het proces is hierin van groter belang dan het resultaat.

Functie eisen
● Energiek, gedreven, teamplayer en zelfstandig;
● Werft jongeren voor het project, via online/offline kanalen;
● Heeft affiniteit met het begeleiden van diverse groepen jongeren;
● Administratief nauwkeurig en georganiseerd;
● Bereid om een opleidingstraject te volgen, om jezelf te ontwikkelen als coach;
● Ervaring met groepsbegeleiding van jongeren (14 -27 jaar) is een pré;

Aanbod

● Een uitstekend, marktconform salaris met resultaat regeling;
● Een interne opleiding tot coach, gefinancierd door stichting READY.
● Zelfmanagement en korte communicatielijnen met een prettige en informele werksfeer;
● Je gaat werken in een jong, divers en gepassioneerd team.
● Samen met jouw jongeren maak je maatschappelijke impact in jouw stadsdeel

Geïnteresseerd?
Wil je graag onderdeel zijn van READY? Kom dan bij ons werken, samen met ons jong en gedreven team in Den Haag. Deze vacature is beschikbaar tot 20 februari 2021.

Richt je motivatiebrief en CV aan Ilias Rahouani (Head of Coaching Stichting READY):
E-mail: ilias.rahouani@stichtingready.nl
Voor informatie kun je ons altijd bellen of appen: +31650165118

Check hier de promo video van Community Heroes waar ook andere lifecoaches aan het woord komen en hun ervaringen delen