Community Heroes Awards

Door het coronavirus hebben we ons project Community Heroes vroegtijdig moeten stoppen. Ook de Awards avond wordt op een andere manier georganiseerd. Maar we vinden het wel belangrijk dat we onze deelnemers in de spotlight zetten voor alle mooie

Community Heroes spellenmiddag Kessler Stichting

Onze Community Heroes helpen bij een spellenmiddag van de Kessler Stichting. Bowlen, sjoelen en karaoken met zijn allen! Onze vrijwilligers versierden de binnentuin, serveerden drankjes aan bewoners en maakten er een leuk feestje van!

Community Heroes rozenactie

Community Heroes 070 gaan langs bij ouderen om een hart onder de riem te steken! Rozen uitdeelactie

READYTalks #2 Power to succes

Het koorenhuis