Dit is je kans om jouw eigen dromen waar te maken! Wil je iets moois neerzetten in jouw stad? Zijn er skills waar je graag nog beter in wilt worden? Of wil je jouw netwerk uitbreiden? Doe mee met Community Heroes en ga next level!

Wacht niet langer en meld je meteen aan!

Wat is Community Heroes?

Community Heroes is een jongerenproject in 6 steden in Nederland. De Community Heroes organiseren gave maatschappelijke projecten voor in de buurt. Je krijgt trainingen en workshops om aan jouw ontwikkeling te werken. Tijdens Community Heroes ga je 20 weken met andere jongeren aan de slag om aan jullie dromen te werken. Het hele programma is ontwikkeld samen met jongeren uit de buurt, zoals jij. Door steeds jullie feedback te gebruiken wordt het project nog beter!

Enkele voorbeelden van activiteiten die eerder zijn georganiseerd door Community Heroes: Muziekevenement, Spoken word avond, festival over duurzaamheid, spelletjesavond, zaalvoetbaltoernooi, storytelling en nog veel meer! Alles is mogelijk met jouw inzet en de Community Heroes.

Speech door deelneemster

Wat kun je van ons verwachten?

• Actieve begeleiding van betrokken Community Heroes coaches
  • In een relaxte sfeer activiteiten met impact bedenken en uitvoeren
  • Training en workshops volgen voor jouw persoonlijke ontwikkeling
  • Kledingpakket van jouw stad om te dragen tijdens events
  • Als je het traject van 20 weken afmaakt, dan ontvang je een certificaat van deelname
  • Het traject ter waarde van 1.500,- is geheel gratis voor jou!

Voor wie

• Je bent tussen de 14 en 27 jaar
  • Je woont in 1 van deze steden: Amsterdam, Den Helder, Den Haag, Haarlem, Leiden of Weert.
  • Je wilt graag iets doen voor een ander
  • Je staat open om te werken aan jouw ontwikkeling
  • Je kan wekelijks een aantal uur missen om je dromen te realiseren

Ken jij iemand die dit niet mag missen? Stuur dan dit artikel door of share deze link: https://www.stichtingready.nl/community-heroes/