Community Heroes 070 logo

Wat houdt het project Community Heroes 070 in?

Vanaf mei 2019 zijn Haagse jongeren van 15-23 jaar in elk stadsdeel van Den Haag aan de slag om een positieve impact te maken tijdens het project Community Heroes 070. Jongeren krijgen hiervoor de kans in het kader van het Actieprogramma Maatschappelijke Diensttijd, ondersteund door het Rijk.

Project YOU

1e traject

Het eerste traject van Community Heroes 070 is in september 2019 afgerond. We kunnen terugkijken op een mooie en uitdagende periode en de belangrijkste conclusie is nu al: Community Heroes 070 werkt! Het concept is eenvoudig maar slaat aan en met de ervaringen en lessen uit het eerste traject zorgen we ervoor dat jongeren die meedoen aan het tweede traject nog meer impact zullen maken dan het eerste traject. De Community Heroes 070 Awards waren een geslaagde afsluiting.

2e traject

De tweede editie gaat van start in de week van maandag 4 november en loopt t/m 27 maart 2020. Met alle leerpunten van de eerste editie zal het tweede traject nog leuker worden en ongetwijfeld ook nog meer creatieve ideeën en activiteiten van jongeren opleveren. Meedoen? Dat kan! Schrijf je in via het aanmeldformulier.

Wil je op de hoogte blijven?
Meld je aan voor de READY nieuwsbrief

Volg ons via: