Team Escamp van de Community Heroes 070 heeft een geweldige avond georganiseerd met bekende sprekers en veel enthousiaste aanwezigen. In dit artikel lees je wat je gemist hebt, het was een speciale avond. Hou onze website in de gaten! Er komen nog meer toffe events aan, dat beloven wij je.

Je moet het maar durven als team jonge vrijwilligerswerkers. Een storytelling night organiseren in Theater
Dakota met bekende Hagenezen, met als klap op de vuurpijl Jandino. Toch is dit precies wat team
Escamp de vele aanwezigen voorschotelde. De Community Heroes 070 Team Escamp hebben een mooie avond neergezet.

Op de vraag aan Nisa en Zilam, twee teamleden, hoe het idee tot stand was gekomen antwoorden ze dat het eigenlijk heel spontaan naar voren is gekomen. Gewoon tijdens een gesprek in de groep en dat ook de ideeën voor bekende gasten als vanzelf zijn gekomen. Ze vinden dan ook dat ze het met z’n allen hebben gedaan. Wel waren ze niet alleen trots, maar ook verbaasd toen het gelukt was. Trots zijn ook hun vrienden, vriendinnen en klasgenoten. Er zijn zelfs twee docenten bij de voorstelling.

Een van de gasten zegt wel speciaal ook voor Jandino te zijn gekomen, maar ook omdat hij al veel van READY had gehoord op social media. Hij werd niet teleurgesteld, want het werd een top avond met humor , ontroering en wijze lessen. Wat een eerste activiteit om mee te beginnen.

De media heeft het ook opgepikt zoals de Posthoorn en Den Haag FM. Check hieronder de video die Den Haag FM gemaakt heeft over het event: