De Community Heroes 070 Team centrum hebben weer een tof event neergezet. READY Talks #3, je kent READY Talks misschien al van de vorige edities. Het is een inspirerende avond met storytelling, de sprekers nemen je helemaal mee in hun verhaal. Omdat de verhalen zo tastbaar zijn raken ze je echt.

READY Talks
Dit is een storytelling event waarbij wij als doel hebben; mensen in heel Nederland te willen motiveren en inspireren! Het leven is niet altijd makkelijk, soms gaat het van een leien dakje en soms zit het tegen.
Wij geloven dat alle ups en downs je uiteindelijk sterker zullen maken!

De organisatie
Voor deze derde editie hebben de jongeren hun best gedaan om bekende namen te regelen voor hun event. Ook wilden ze een mooie locatie voor dit event. Beide zijn goed gelukt. De sprekers zullen je vast bekend voorkomen en de locatie het Koorenhuis is zeer geschikt voor een mooie avond READY Talks.

De Community Heroes laten zien dat je veel plezier kan hebben met maatschappelijk betrokken zijn. Het event was goed georganiseerd en READY ambassadeur Vincent Krieger was trots op het resultaat. ”Het leek wel alsof het routine was voor de jongeren.”

De sprekers READY Talks #3

• Nora Akachar Nora is theatermaker en neemt je helemaal mee met haar verhaal.
  • Nabila el Ouatassi NabilaShares is influencer en storyteller.
  • Vincent Krieger  Vincent is ex-professioneel basketballer en nu READY ambassadeur.
  • Youstoub Youssef Koukouh is influencer en vlogger. Bekend van zijn YouTube kanaal: YousToub

View this post on Instagram

A post shared by Stichting READY (@stichtingready)