Awards logo met spotlights

Deze edititie van ons project Community Heroes 070 is volledig tijdens Corona uitgevoerd.  Dit zorgt natuurlijk voor de nodige uitdagingen. De jongeren moesten slim omgaan met de beperkende coronamaatregelen. Het heeft door hun creativiteit en positieve houding heel veel mooie dingen opgeleverd!

Door de coronamaatregelen hebben we ons project Community Heroes moeten aanpassen. Ook de Awards avond wordt op een andere manier georganiseerd. We vinden het wel belangrijk dat we onze deelnemers in de spotlight zetten voor alle mooie plannen die ze hebben bedacht en gerealiseerd. We hebben daarom de Awards online met onze speciale host Vincent Krieger!

Nodig je vrienden en familie uit, log in op onze social media en kom te weten wie in de prijzen vallen!

View this post on Instagram

A post shared by Stichting READY (@stichtingready)