Met dank aan BKN productions voor het produceren van deze awardsvideo tijdens een uitdagende periode. Uiteraard willen we ook alle deelnemers, life coaches, partners en sponsoren bedanken. Community Heroes 070 is onderdeel van MDT.

Community Heroes 070

Vanaf mei 2019 zijn Haagse jongeren van 15-23 jaar in verschillende stadsdelen van Den Haag aan de slag om een positieve impact te maken tijdens het project Community Heroes 070. Jongeren krijgen hiervoor de kans in het kader van het Actieprogramma MDT, ondersteund door het Rijk.

Project YOU

1e traject

Het eerste traject van Community Heroes 070 is in september 2019 afgerond. We kunnen terugkijken op een mooie en uitdagende periode en de belangrijkste conclusie is nu al: Community Heroes 070 werkt! Het concept is eenvoudig maar slaat aan en met de ervaringen en lessen uit het eerste traject zorgen we ervoor dat jongeren die meedoen aan het tweede traject nog meer impact zullen maken dan het eerste traject. De Community Heroes 070 Awards waren een geslaagde afsluiting.

Awards logo met spotlights

2e traject
Na het enorme succes van het eerste traject van Community Heroes 070 was 22 mei 2020 een belangrijk moment voor de deelnemers van het tweede traject. Bij de lifecoaches en bij de deelnemers was de drive er om het deze keer zelfs nog beter te doen dan de vorige keer. Dat was meteen te zien bij de bijeenkomsten die door READY werden georganiseerd voor de nieuwe deelnemers. Het coronavirus heeft grote invloed gehad en we hebben het project uiteindelijk 22 mei online afgerond. Bekijk hier de awards om te zien hoe het 2e traject is verlopen en wie er prijzen heeft gewonnen.

3e traject
Vanaf augustus t/m oktober is het 3e traject bezig. Aanmelden kan op de Community Heroes 070 pagina.

Wil je op de hoogte blijven?
Meld je aan voor de READY nieuwsbrief

Volg ons via: